TILgang

  • Relevans – connect med din målgruppe

    Helt grundlæggende er det at kende ​​sin målgruppe en forudsætning for succes i indholdsmarkedsføring. Man skal ramme dem, hvor de er, så derfor er målgruppeanalyse, kundepersonaer, empati og personliggørelse et godt udgangspunkt.

  • Konsistens - grundlaget for tillid  

    Konsistens opbygger tillid og pålidelighed hos din målgruppe. Det gælder både visuelt og indholdsmæssigt.

  • Indholdskvalitet – skil dig ud fra mængden

    Film er den perfekte måde at skabe følelsesmæssig connection med dit publikum. Grafik er et godt værktøj til at forklare kompliceret stof. Formålet afgør formen på produktet.

  • Platformsegnethed - skræddersy indhold til succes

    Kend din platform og algoritme - og få mest ud af dit indhold.

  • Interaktion og engagement - kernen af community opbygning

Undersøgelser viser, at over 50% af alle mennesker lærer visuelt og foretrækker visuelt indhold for at forstå oplysninger mere effektivt. Visuel kommunikation er derfor det mest effektive når det kommer til markedsføring og branding.

Indholdet vi producerer vil altid afhængige af hvad formålet er. Vi stiller altid spørgsmålet hvad vil man gerne opnå og hvem vil man gerne i kommunikere til. Vi har altid som mål at sætte positive aftryk gennem visuelle udtryk. Derudover har vi fem grundsten, som vi arbejder ud fra:

Videoproduktion, strategi, projektledelse, konceptudvikling, visuel storytelling, rådgivning, Some

Videoproduktion, strategi, projektledelse, konceptudvikling, visuel storytelling, rådgivning, Some

let’s start a project!